Level Up Runner – بدو و بزرگ شو، ساختهی Lion Studios در سبک تفننی و امتیازی است. در این بازی فقط باید دوید و پیش رفت و بزرگ و بزرگتر شد؛ افزایش سطح داد و نیرومندتر شد. بازی داستان و موسیقی خاصی ندارد و طراحی و شکل و شمایل آن هم نسبتاً خوب از آب درآمده است.
بدو، مشت بزن و پیشروی کن
بازیکن در طول بازی هدایت یک دونده را بر عهده دارد اما نه یکی از آن عادیهایش؛ او مشتهای قوی و زور زیادی دارد و به تنها چیزی که فکر میکند برداشتن موانع از سر راهش و پیشروی است. بازیکن باید تلاش کند از یک مشتزن دون پایه سطح خود را افزایش دهد، دشمنان عادی را کنار بزند و با نهایت توان خدمت غول هر مرحله برسد و مشت نهاییاش را به او بزند. در راه رسیدن به این غولهای بیشاخ و دم، بازیباز باید حواسش باشد کیکهای سمی را نخورد، در دام کاهندههای قدرت و سرعت نیافتد، به میلههای عمودی تیغهدار و موانع برخورد نکند که او را نقش زمین کند یا توسط چکشهای گوشه و کنار زمین بازی با خاک یکسان نشود. و یک مسئله مهم این است که بازیباز فقط میتواند دشمنانی را ضربه فنی کند که همسطح یا پایینتر از او باشند. برای این دست بازیها نمیشود پایانی متصور شد و تعداد مراحل آن نیز بیپایان است.
نوا و نما
بدو و بزرگ شو موسیقی پسزمینهی خاصی که نه، اصلاً چیزی ندارد ولی اینطور نیست که بازی، بازیکن را با سکوتی مرگبار تنها بگذارد. جلوهی صوتی انتخاب شده برای اثر مانند مشت زدن، پریدن، جمع کردن الماس، خوب انتخاب شده و روی اثر نشسته است.
بازی گرافیک خاصی ندارد و محیط آن ساده طراحی شده. اشیاء طراحی نسبتاً باکیفیتی دارند و حتی سایهی مطابق و هماهنگ با خود هم دارند. جلوههای تصویری بازی نیز ماهرانه کار شده است مثلاً وقتی دشمن یک ضربهی مشت از بازیکن دریافت میکند یا چشمانش پر از اشک میشود یا آنقدر از ترس باز میشود که نزدیک است از حدقه بیرون بزند.
دستکش پنکیکی و کلاه بابانوئل
الماس پول رایج درون بازی است. در بدو و بزرگ شو با اولین ورود در هر روز، انجام دادن مأموریتهای آن، باز کردن صندوق و از کف مسیر میتوان این سنگ ارزشمند را به دست آورد. با الماس میتوان دستکشها، کلاهها و جلوههای تصویری مشت زدن را خرید. دستکش پنکیکی و هندوانهای و کلاه کابویی و طرح بابانوئل جزئی از تعداد قابل توجهی افزونهی زینتی هستند که بازیکن میتواند شکل و شمایل شخصیت تحت کنترلش را با آنها زیباتر و جذابتر کند.
بدو و بزرگ شو ظرفیت این را دارد که بازیکن را در تلهی اعتیاد بیاندازد؛ چون بازی به نوعی بیپایان است و بازیکن را تحریک میکند تا سطح خود و قدرت مشت خود را ارتقا دهد و همچنین دستکشها، کلاهها و جلوههای تصویری گوناگونی را باز کند. زدن ضربه و پرت شدن دشمنان که باعث افتادنشان از ارتفاع و خرد کردن دیوارها میشود میتواند به نوعی باعث خشونتآفرینی در کودکانی شود که هنوز درکی از غیرواقعی بودن و بازی بودن آن ندارند. بنابراین بازی ممکن است برای هر سنی مناسب نباشد.